21 lutego 2014

Śledzik pod pierzynką selerowo - jabłkową



   Skorzystamy z tego, że mamy więcej śledzi i zrobimy śledzika pod pierzynką.

Składniki:
-4 wymoczone wcześniej i odsączone płaty śledziowe
-kawałek selera i kawałek pora
-jedno twarde kwaśne jabłko
-100 ml gęstego jogurtu naturalnego
-2 łyżki majonezu
-pieprz i sól do smaku


   Ścieramy selera na grubych oczkach.


   Podobnie obrane ze skórki jabłko.


   Pora kroimy na drobno.
Jogurt mieszamy z majonezem, doprawiamy solą i pieprzem, dodajemy do warzyw
i wszystko mieszamy.


   Płaty śledziowe kroimy na niewielkie cząstki.


      Na dno naczynia nakładamy niewielką ilość przygotowanej pierzynki a na niej układamy 
warstwę śledzików.


   Przykrywamy pierzynką, na niej układamy kolejną warstwę śledzików i przykrywamy pierzynką.


Gotowe.


Smacznego!







6 komentarzy:

  1. smaczne ja jeszcze dodaję buraczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i super! Po co kupować, jak można zrobić samemu. Zdrowe i smaczne. Pozdrawiamy. C i Z

    OdpowiedzUsuń
  3. Buraczki jak najbardziej wskazane:)też je dodajemy,bo ta pierzynka może być urozmaicana i bardzo kolorowa:)Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł na śledziki:)
    Wyszły bardzo smaczne, tylko ja dałam albo za dużo selera albo za mało majonezu z jogurtem, bo wyszła mi dość sucha pierzynka, myślałam że tak ma być, ale jak teraz popatrzyłam na Wasze zdjęcie to wygląda to trochę inaczej. Nie długo powtórka to się poprawię:) Pozdrawiam serdecznie. Edyta:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Edytko
    Przypuszczam, że tajemnica tkwi
    w majonezie i jogurcie.
    Mamy swoje wybrane marki i one dają fajny efekt. Niestety nie wszystkie się nadają.
    Gdybyś chciała więcej informacji-napisz w formularzu kontaktowym
    a my odpowiemy.
    Pozdrawiamy serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń