19 września 2013

Barbecue



   Nasza przyprawa barbecue:

-papryka słodka
-gorczyca
-cebula mielona
-czosnek mielony
-pieprz ziołowy
-bazylia
-tymianek
-oregano
-goździki (ok. 7 szt.)
-gałka muszkatołowa mielona
-pieprz czarny mielony
-imbir mielony
-kminek mielony
-kolendra
-ziele angielskie
-pieprz cytrynowy
-sól morska (2 łyżki)
-cukier (łyżka)
-przyprawa warzywko (2 duże łyżki)




   Przyprawy, które już są zmielone wsypujemy do miski a ziarniste mielimy bądź rozbijamy.


   Łączymy wszystko, solidnie mieszamy i przesypujemy do szczelnego pojemnika.
Gotowe.

   Jak to pachnie................!!!!!!!!!!!!!!!!!!







   Przyprawa świetnie nadaje się do wszelkiego rodzaju mięs i dań mięsnych,
 nie tylko na grilla.






3 komentarze:

  1. No, w końcu udało mi się przygotować przyprawę barbecue. Trochę czasu mi to zajęło bo nie mogłam znaleźć mielonej cebuli, ale w końcu dodałam granulowaną i myślę że też jest super. Za nic też nie mogłam roztłuc gorczycy, twarda jak diabli, ale znalazłam mamy stary młynek na korbkę do pieprzu no i wyszło super choć ręka bolała jak nie wiem co. Warte było jednak zachodu bo wyszła idealna i pachniało w całym mieszkaniu:) Pozdrawiam. Edyta:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Edytko,
    przygotowanie przyprawy opisałaś dokładnie tak, jak to wygląda:)
    Dla nas też największym problemem było rozłupanie gorczycy,
    ale od czego są sposoby:)
    Ręce odpoczną a przyprawy starczy na długo.
    Ostatnio faktycznie trudno jest dostać suszoną cebulę, ale granulowana jest również bardzo dobra.
    Pozdrawiamy cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I always used to study piece of writing in news papers but now as I am a
    user of net thus from now I am using net for articles, thanks to web.

    OdpowiedzUsuń