28 sierpnia 2013

Sałatka z ryżem, drobnym groszkiem i tuńczykiem

   Fajna, mało skomplikowana i smakowita sałatka na każdą okazję.

   Składniki:

-1 torebka ryżu "parboiled"
-słoik drobnego groszku konserwowego
-4 ugotowane jajka
-puszka tuńczyka w oleju (duże kawałki)
-7 średnich ogórków konserwowych
-1 średnia cebula
-2 łyżki majonezu
-sól,pieprz do smaku
-kilka kawałków papryki konserwowej



   Ryż gotujemy i studzimy.
   Groszek odsączamy.
   Wylewamy olej z puszki tuńczyka.



   Cebulę kroimy w drobną kostkę.
   Jajka kroimy ręcznie lub przyrządem.
   Ogórki i paprykę również w drobną kostkę i odsączamy.



   Wszystkie przygotowane składniki wsypujemy do jednej miski.
   Dodajemy majonez oraz sól i pieprz do smaku.
   Mieszamy i gotowe.



Prawda, że proste?
A jak smakuje...!
Pyszota!!!



Smacznego!


3 komentarze:

  1. Proste a jakie pyszne! Naprawdę warto spróbować.
    Polecam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobra sałatka i zarazem prosta w wykonaniu. Nie mogłam tylko znaleźć drobnego groszku i już miałam kupić zwykły, ale wstąpiłam jeszcze do jednego sklepu i na szczęście był:) Muszę tylko w niedługim czasie zrobić jeszcze jedną, bo goście mi zjedli prawie całą i niewiele mi zostało:)) Ponieważ był długi weekend to zrobiłam też klopsa i zaraz wstawię komentarz:)Pozdrawiam serdecznie. Edyta:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Goście zadowoleni a gospodyni jeszcze bardziej,bo sałatka smakowała:)
    Polecamy sałatkę warzywny galimatias.Inny,bardziej wyrazisty smak.
    Czekamy na kolejne odkrycia
    i oczywiście Twoje opinie.
    Miłego dzionka.
    Pozdrawiamy serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń