08 kwietnia 2016

Rurki z jabłkami



Rurki z kruchego ciasta z jabłkowym nadzieniem.


   Składniki:

-ok. 40 dkg mąki pszennej 480
-szklanka cukru pudru
-20 dkg margaryny Kasi maślany smak
-1,5 dkg drożdży
-łyżka mleka
-2 jajka
-aromat
-1/2 słoika jabłek szarlotkowych 


Drożdże mieszamy z mlekiem.


Do miski wsypujemy mąkę, dodajemy cukier, margarynę,
jajka, drożdże i aromat i zagniatamy ciasto.



Ciasto dzielimy na części i rozwałkowujemy na cienkie placki.



Kroimy na paski.


Paski nakładamy na siebie.


Na brzeg nakładamy jabłka, zawijamy rurkę 


i odcinamy.


Układamy na blaszce z papierem do pieczenia
i wstawiamy do piekarnika nagrzanego do temperatury 160 st. C
na 25 minut.



Studzimy na blaszce.
Możemy posypać cukrem pudrem.


Smacznego!













8 komentarzy:

  1. pysznie wyglądają :) chętnie bym się skusiła na takie do herbatki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A takie rzeczy to ja bardzo lubię! :) Bardzo ładnie wyszły te rureczki i do tego pięknie przystrojone, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra sposób na rurki! Takich jeszcze wypieków nie robiłyśmy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. rurki bez foremek,,i ja na to nie wpadłam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł, ja nie mam foremek, a tu takie dzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo apetycznie wyglądają. :-) Mam ochotę na taka rureczkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pysznie. Muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń