18 czerwca 2016

Zupa pieczarkowa



Jedna z naszych ulubionych zup.

   Składniki:

-1/2 kg pieczarek
-3 małe marchewki
-3 l bulionu warzywnego lub rosołu
-10 dkg kaszy pęczak
-ok. 50 ml śmietanki 30%
-natka pietruszki
-sól, pieprz do smaku


W bulionie warzywnym gotujemy kaszę.
W tym czasie obieramy i kroimy pieczarki i marchewkę.


Do garnka z gotującą się kaszą dodajemy pieczarki i marchewkę.
Gotujemy ok. 20 minut.


Dodajemy śmietankę, doprawiamy do smaku
a na koniec dodajemy pokrojona natkę pietruszki.


Smacznego!



4 komentarze:

  1. Zupę grzybową to jadłam ale czy jadłam pieczarkową to nie mogę sobie przypomnieć. Muszę kiedyś wypróbować Wasz przepis! :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    P.S.
    Mój blog zmienił adres od teraz zapraszam na www.namalowane.pl/blog. Proszę zmieńcie sobie mój adres w obserwowanych żeby wyświetlały Wam się informacje o nowych postach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Robię podobną zupkę z pieczarek . Tylko w o wiele większym garnku ;) Mam tyle głodomorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już dawno takiej zupki nie jadłyśmy :) W ogóle pieczarki sporadycznie goszczą w naszej kuchni a tak je przecież lubimy....

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię zupę pieczarkową, a nie robiłam jej od bardzo dawna. Dziękuję za przypomnienie. Ja zawsze podaję z makaronem, ale pomysł z kaszą mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń