09 sierpnia 2024

Kotlety mielone z mozzarellą

 


Urozmaiciliśmy popularne mielone.
Dodaliśmy ser mozzarella.
Smakują wyśmienicie.

     Składniki:

   -40 dkg mielonej łopatki
   -ok. 10 dkg mozzarelli ( może być tarta )
   -1 jajko
   -czerstwa bułka
   -cebula, czosnek, sól, pieprz
   -mąka pszenna gruboziarnista na panierkę


Bułkę moczymy w wodzie lub mleku.
Odciskamy i dodajemy do mięsa mielonego.
Dodajemy też jajko i przyprawy.

Dokładnie wyrabiamy.


Ser dzielimy na porcje.
Możemy oprószyć pieprzem.


Nabieramy na dłoń porcję mięsa,
układamy porcję sera i formujemy kotleta.


Panierujemy w mące.


Smażymy na patelni, kilka razy obracając.


Gotowe.



Smacznego!
















53 komentarze:

  1. Z mozzarellą jeszcze nie robiłam, ale uwielbiam, więc trzeba wypróbować! Póki co robiłam z żółtym serem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka mała smaczna niespodzianka w mielonym:)

      Usuń
    2. Kupiłam zapasy mozzarelli, niedługo przestuję! :D

      Usuń
    3. Jestem ciekawa jak będą smakowały. Mam nadzieję, że podzielisz się wrażeniami:)

      Usuń
  2. Wspaniały pomysł!!! Mój mąż robił kiedyś takie z żółtym serem, ale z mozarellą też muszą być doskonałe. Wypróbujemy ten przepis, z pewnością :)
    No i piękne zdjęcia zrobiłaś, kochana, przepiękne i bardzo apetyczne :)
    Ściskam Cię mocno i gorąco pozdrawiam...
    Buziole!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Iwonko:)
      Fotki zawsze robi męska część blogowego zespołu, na pewno przekażę pochwały:)
      A kotlety z niespodzianką wyszły przez przypadek a może przy okazji. Robiłam nielone, był ser pod ręką, więc go zapakowałam, usmażyłam kotlety i bez uprzedzenia zaserwowałam na obiad. Było zaskoczenie ale pozytywne bo ten ser zmienia też fajnie smak.
      Oto historia pewnego kotleta:))
      Pozdrawiam serdecznie i ściskam mocno!!! Buziaki gorące!

      Usuń
  3. Pyszotka! Z pewnością przepis wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, może spodoba się ta odmieniona wersja:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Wyglądają bardzo apetycznie. Robiłam kotlety z różnym nadzieniem, ale o mozzarelli nie pomyślałam. Bardzo ją lubimy. Zdjęcia piękne. Pozdrawiam serdecznie 💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też robiłam z żółtym serem a ta wersja to taki trochę przypadek bo mi się mazzarella akurat napatoczyla i próba okazała się całkiem smaczna:)
      Za pochwały dziękujemy 🤗
      Pozdrawiam serdecznie 🧡🍀

      Usuń
  5. Mniam! Ależ pyszny obiad. Idealne dla mojego męża, on jest fanem mięsa mielonego. Ale rzeczywiście z mozzarellą też nie robiłam,z żółtym serem owszem ale w tej wersji jeszcze nie. Trzeba będzie nadrobić to niedopatrzenie, dziękuję za inspirujące. Faktem jest, że Wasze zdjęcia także skutecznie pobudzają kubki smakowe 🤤
    Gorące pozdrowienia i uściski 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję 😘
      Monika, ja Ciebie nie jestem w stanie dogonić w pomysłach na żarełko i to wytrawne i to słodkie:)
      Czasami coś mi się zdarzy jak te kotlety😉 i tu mogę podpowiedzieć, że łatwiej robi się je z tartą mozzarellą albo z małymi kulkami:)
      Pozdrawiam serdecznie 😘❤️

      Usuń
  6. This looks delicious. I should try it.
    Mniam!:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie dania - idealne na obiad

    OdpowiedzUsuń
  8. O mniam! 😍 Pysznie wyglądają Twoje mielone!
    Uwielbiam wszelkie dodatki do środka, a ser z pewnością nadaje im jeszcze większej soczystości.
    Przesyłam ciepłe uściski 🤗🧡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu:)
      Masz rację, dodanie sera do środka zmienia smak i zdecydowanie go poprawia. Warto spróbować bo to taka mała odmiana ale ciekawa:)
      Usciskini buziaki dla Ciebie 😘🤗

      Usuń
  9. Idealne kotlety dla mojego męża. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam:) najlepiej podać bez uprzedzenia, będzie niespodzianka:)

      Usuń
  10. O proszę tak jeszcze nie jadłam. Z przyjemnością wypróbuję. Dziękuję za przepis.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mielone z niespodzianką :) świetny pomysł na nową odsłonę znanych i lubianych kotletów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Patrz, tyle razy robię mielone a nigdy nie wpadłam na pomysł, by dać do środka mozzarellę :D Uwielbiamy ten ser! Ja robiłam kiedyś mielone z jajkiem, ogórkiem i serem żółtym w środku. Wszystkie wersje są pyszne, my kochamy mięsne obiadki :) Rewelacyjna inspiracja, muszę koniecznie zrobić takie kotleciki :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudia
      Bardzo dziękuję za pochwały:)
      Te kotlety, tak jak wcześniej pisałam, to zupełny przypadek ale też pomysł żeby w przyszłości pomyśleć o innej niespodziance:)
      Twoja podpowiedź z warzywnym wkładem jest super!
      Pozdrawiam i ściskam serdecznie!

      Usuń
    2. Moja propozycja to też przypadek, gdzieś tam przepis znalazłam, zrobiłam i wyszło pysznie :) Bardzo lubię testować przepisy, często szukam nowych, by odkryć te najpyszniejsze dania, które pokocha moja rodzina :) życzę wszystkiego dobrego, uściski!

      Usuń
    3. Mam nowy pomysł na kotlety z wykorzystaniem czerstwego chleba:) pierwsze nie były złe a na pewno ciekawe ale wymagają jeszcze dopracowania żeby zyskały na smaku.
      Pozdrawiam serdecznie, buziaki!

      Usuń
    4. To ja poproszę ten przepis. Nie wiem co zrobić z takim chlebkiem a sporo go u nas. Każdą inspirację będę uważać za bardzo cenną! :)

      Usuń
    5. Jak dopracuję ten właściwy smak, na pewno dostaniesz przepis:)
      Buziak!

      Usuń
    6. Dziękuję pięknie i trzymam za słowo :)

      Usuń
  13. Muszę wypróbować przepis. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Maminku kochany! Wreszcie siadłam na bloga po powrocie z Rymanowa (nawet gdybym miała tam komputer, to przy Matyldzi nawet bym go nie dała rady odpalić). No i jest wpis Maminka! Niezwykle apetyczny, bo jednak mozzarella najlepiej się rozpływa i ciągnie. No i ta surówka wygląda bardzo kusząco, co to? A różyczka z marchewki jest wisienką na torcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Marzyniu:)
      Kotlety polecam bo naprawdę fajnie smakują.
      Ta surówka jest z młodej kapusty, takiej białej stożkowej ( kapusta, marchewka, jabłko, koperek, szczypiorek, troszkę soku z cytryny, sól i olej).
      Marzyniu wiem, że przy wnukach blog idzie w odstawkę:)
      Teraz też mamy u siebie wnuka a że chcemy pokazać jak najwięcej, to czasu na inne zajęcia już nie starcza😉Ale to może poczekać a jego mamy od święta i musimy nacieszyć się na zapas🤗
      Ściskam serdecznie!

      Usuń
    2. W październiku też jest pięknie na Pogórzu...

      Usuń
    3. Na pewno Marzyniu, piękne kolory jesieni są magiczne:)

      Usuń
  15. Ale one muszą być smaczne! Muszę wypróbować ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są troszkę inne ale faktycznie smaczne. Warto spróbować:)

      Usuń
  16. Wszystko pięknie podane. Masz świetne pomysły Maminku. Serdecznie pozdrawiam 🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, miła jest Twoja ocena i oczywiście cieszy:)
      Uściski dla Ciebie 🤗

      Usuń
    2. Cała przyjemność po mojej stronie. Dobrego weekendu 🤗

      Usuń
  17. Omom! Jak pysznie wyglądają! Będę musiała sama zrobić! Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do mnie flowersblossominthewintertime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam u mnie i dziękuję za odwiedziny:)
      Byłam z rewizytą ale krótko i już wiem, że potrzebuję więcej czasu bo wpisy są bardzo ciekawe a Ty jesteś bardzo pozytywna!

      Usuń
  18. Całkiem fajny pomysł na obiadek, z chęcią skorzystam <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurczę muszę spróbować zrobić te kotlety.

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak jak wcześniej napisałam że spróbuję i zrobiłam. Były dobre. Zjedliśmy wszystko. Dzięki za polecajke.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super!
      Dzięki, że podzieliłaś się swoją opinią:) pozdrawiam!

      Usuń
  21. Takiej wersji kotletów mielonych nie widziałam, ale prezentują się naprawdę apetycznie!
    Świetne urozmaicenie klasycznego przepisu :) Muszę wypróbować. Uwielbiamy z mężem serowe rzeczy :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń