11 czerwca 2019

Kalafior z piekarnika



Proponowany przez nas kalafior może być wykorzystany do obiadu
np. z kotletem mielonym, schabowym lub kurczakiem.
Można też podać go jedynie z sosem czosnkowym
i też smakuje rewelacyjnie.

   Składniki:

-kalafior
-2 łyżki płynnego masła
-przyprawy harissa, do mięs lub inne ulubione
-sól


Kalafiora kroimy.


Układamy na blaszce z papierem do pieczenia.


Delikatnie i tylko z jednej strony smarujemy masłem.


Posypujemy przyprawami.


Wstawiamy do piekarnika o temperaturze 180 st. C
i pieczemy przez 15 minut.



Obiadek gotowy.


Smacznego !








10 komentarzy:

  1. Mam kalafior i pomysł od Maminka.Obiad będzie z pewnością robiony -rano!Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój mąż uwielbia kalafior! Super pomysł, do tego sos czosnkowy i wyżerka gotowa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kalafior bardzo zdrowy, można jeść przyrządzonego na różne sposoby. Smacznego! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały obiad, mam nadzieję,ze moje kalafiory obrodzą w tym roku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to dopiero ciekawy przepis. Gratuluję pomysłu.Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Kalafiory będą dorodne. My tego życzymy z całego serca🤗pozdrawiamy:)

      Usuń
  5. Miałam mały kalafior i nie potrafiłam go pokroić tak jak u Was na zdjęciach.Nie wyszedł jak trzeba. Muszę się poprawić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie trzeba się przejmować. Nie każdego kalafiora da się fajnie pokroić. Kawałki, które odpadają przy krojeniu traktujemy tak jak plastry i tak samo zapiekany. Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubimy kalafiora na różne sposoby :)

    OdpowiedzUsuń