13 stycznia 2015

Sałatka śledziowa z białą rzodkwią



   Jedna z wielu wersji sałatki śledziowej.
Tym razem z białą rzodkwią i innymi warzywami.

   Składniki:

-2-3 marynowane filety śledziowe bez skóry
-1/4 białej rzodkwi
-1/4 selera
-kawałek pora
-marchewka
-jabłko
-szczypiorek
-jogurt naturalny
-majonez
-pieprz, sól


   Warzywa obieramy ze skórek.


   Rzodkiew, selera, jabłko i marchewkę tarkujemy na grubych oczkach.


   Pora i szczypiorek kroimy na drobno.


    Wszystkie warzywa łączymy razem, dodajemy 2 solidne łyżki jogurtu, 
2 łyżki majonezu, przyprawiamy do smaku i mieszamy.


   Śledzia kroimy w paseczki, dodajemy do warzyw i mieszamy.



Smacznego!

7 komentarzy:

  1. tez ostatnio robiłam, śledziki uwielbiam, wyglądają super :)



    Zapraszam do mnie: http://passionatanyprice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszelkie śledziowe kombinacje, pycha! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam śledziowe sałatki, mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytasz w moich myślach, ostatnio mam wielką ochotę na śledziową sałatkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już dawno nie jadłyśmy śledzi (są dla nas zbyt słone). Sałatka wygląda smakowicie. Z taką miseczką przed nosem na pewno byśmy się skusiły ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę rewelacyjna sałatka, zrobiłam ją w piątek wieczorem na sobotnią kolację i nawet nie podeszła wodą:) mój mąż jak spróbował to głośno powiedział PYCHA! Pozdrawiam serdecznie:) Edyta

    OdpowiedzUsuń
  7. Opinia Twojego męża jest dla nas bezcenna:)
    Ta sałatka jest również bardzo popularna wśród moich koleżanek
    w pracy:)
    Pozdrawiamy Rodzinkę:)

    OdpowiedzUsuń