19 czerwca 2015

Andruty o smaku owocowym



Coś słodkiego na szybko.

   Składniki:

-opakowanie wafli 
-2 galaretki owocowe
-400 ml słodkiej śmietany 30%
-1/2 szklanki cukru
-15 dkg margaryny


W rondelku podgrzewamy śmietanę z cukrem, aż cukier się rozpuści.
Nie doprowadzamy do wrzenia.
Dosypujemy galaretki w proszku i mieszamy do ich rozpuszczenia.


Dodajemy margarynę i mieszamy na małym ogniu do jej rozpuszczenia.
Studzimy.


Masę rozsmarowujemy na kolejnych waflach.





Dociskamy.


Po ok. godzinie kroimy i gotowe.


Smacznego!


15 komentarzy:

  1. Andruty tak tak tak! W dzieciństwie często były robione ale z masami do tortów :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Takich wafelków to ja jeszcze nie robiłam :-) z chęcią spróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeeej ^^ To moje dzieciństwo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowo i smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobione już dwa razy i dwa razy zjedzone, a kolejna paczka andrutów już czeka hihi Pyszota! Polecamy gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! można jeszcze pokombinować i złożyć z różnych kolorów.
    Najważniejsze,że smakują:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jutro .... jutro waflowa uczta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To my chcemy tę ucztę zobaczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Od dawna mam zamiar je zrobić. Przekonałaś mnie. Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest właśnie nieskomplikowany idealny deser.Bedą zdjęcia,zobaczysz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo i czekam na fotki. Pozdrawiam:)

      Usuń
  11. Hej,hej Maminku,
    andruty zrobione, zobacz: https://uelizki.blogspot.com/p/przechowalnia-elizki-seniorki-ciekawych.html

    OdpowiedzUsuń