16 października 2014

Filet z kurczaka z masłem czosnkowym



   Niezwykle proste i smaczne danie obiadowe z piersi kurczaka.

   Składniki:

-filet z piersi kurczaka
-masło ( ok. 1 dkg na jedną roladkę )
-kilka ząbków czosnku
-natka pietruszki
-2 jajka
-2 łyżki mąki
-2 łyżki mleka
-sól, pieprz
-bułka tarta
-olej do smażenia


   Filety kroimy wzdłuż na połówki.


   Na desce owijamy folią spożywczą i delikatnie rozbijamy.


   Przyprawiamy solą i pieprzem.


   Do masła wyciskamy czosnek i dokładnie mieszamy.


    Natkę pietruszki drobniutko kroimy.


   Płat mięsa posypujemy natką pietruszki i nakładamy łyżeczkę masła czosnkowego.


   Zwijamy roladki.



   Do roztrzepanych jajek dodajemy mąkę i mleko.
Możemy dodać też odrobinę soli i pieprzu.

Roladki obtaczamy w bułce tartej, moczymy w jajku, ponownie obtaczamy w bułce
i układamy na rozgrzanej patelni z olejem.


   Smażymy na niewielkim ogniu kilka razy obracając.


    Tak przygotowane roladki są niezwykle delikatne, pachnące i smaczne.

Majciu - dziękujemy za podpowiedź - miałaś rację - smakują rewelacyjnie.


Smacznego!











13 komentarzy:

  1. Wygląda apetycznie! :)

    Pozdrawiam
    ___________
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam roladki, ale takie są chyba moje ulubione, po prostu pyszne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są naprawdę wyjątkowe:)Pozdrawiamy cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Biegnę po pietruszkę, będzie królewski obiad:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z pewnością będzie królewski:)smacznego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobiłam też fileciki na obiad, wszystko ładnie się udało, wyglądały podobnie jak Wasze, tylko byłam tak przejęta przygotowaniem, że zapomniałam posolić i popieprzyć mięsko:)) Ale jakoś wyszliśmy z tego soląc sobie na talerzu, dobrze że to nie był obiad dla gości:) Pozdrawiam. Edyta:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przejmuj się,
    bo to akurat zdarza się wszystkim, nawet jak wszystkie składniki stoją pod ręką.
    Będzie następny raz i na pewno
    w pierwszej kolejności przyprawisz mięsko:)
    Pozdrawiamy cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie zawijańce to ja bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepyszny obiadek. Lubię takie jedzonko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki super wyszło

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziś niedziela i to taka ważna dla nas wszystkich.
    Ja wybieram Maminku także Twoje filety, właśnie te z masłem czosnkowym.
    Gratuluję mistrzowskich zdjęć i pomysłu na zdrowa potrawę.
    Takiej mi potrzeba, a przeziębienie niech znika z mojego domu.
    Pozdrawiam popołudniowo z życzeniami dobrego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za te wszystkie miłe słowa. To taki miód na serce.
      Wiem, że trudno Ci będzie w to uwierzyć ale naprawdę na dzisiejszy dzień wybrałyśmy to samo 🙂
      Są takie potrawy,do których chętnie się wraca i właśnie te roladki do nich należą. Często też robię klopsiki🙂
      Elizko wszystkiego dobrego życzę a przede wszystkim zdrowia.
      Pozdrawiam serdecznie 🧡

      Usuń