02 lutego 2020

Smalec Adama



Smalec dostaliśmy do spróbowania od koleżanki Dorotki.
Okazał się wyborny w smaku,
więc poprosiliśmy o przepis.
Okazało się, że ten pyszny smalec jest dziełem jej męża Adama.
Zdradził na swój przepis,
za co bardzo mu dziękujemy.

Warto spróbować- pyszota!

    Składniki:

-1 kg słoniny
-0,7 kg kiełbasy podwawelskiej, śląskiej lub podobnej
-3 spore cebule

   i to wszystko.


Słoninę kroimy w drobną kostkę.


Cebulę kroimy w drobną kostkę.


Słoninę wytapiamy na patelni do zrumienienia.


Dodajemy cebulę i smażymy do zeszklenia.


W międzyczasie mielimy kiełbasę.


Zmieloną kiełbasę dokładamy na patelnię.


Mieszamy i doprowadzamy do wrzenia.

Po kilku minutach przekładamy do słoiczków i zakręcamy.



Smacznego!


16 komentarzy:

  1. Nie znam Adama, ale już go lubię... Facet wie co dobre!

    OdpowiedzUsuń
  2. Robiłam smalczyk,ale bez kiełbasy.Ten przepis warto wypróbować-wersja dla męża jak znalazł.Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiliśmy różne ale ten jest naprawdę wyjątkowy. Pozdrawiamy😊

      Usuń
  3. nie lubie smalcu, tak mam od malego, ale wyglada przepysznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem dlaczego ale nie jadłam chleba ze smalcem i chyba nawet uważałam, że nie lubię. Wasz smalec zrobiłam dla swoich chłopaków i... jedli i się zachwycali. Spróbowałam. Teraz stwierdzam, że ja uwielbiam chleb że smalcem 😅pyszny, naprawdę pyszny!!!!

      Usuń
    2. Też zrobiłam ten smalec i co? na bok poszły szynki i kiełbaski,każdy sięga po smalczyk:)

      Usuń
    3. To trzeba smalec wytopić i zjeść kiełbasę:)

      Usuń
  4. Smalec Adama zajebisty jedliśmy w pracy cały słoik poszedł super jest!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Jest przepyszotny.Do tego ogórek kiszony i niebo w gębie:))

      Usuń
  5. Najlepszy jest super super

    OdpowiedzUsuń
  6. Petarda co tu gadać mniam zaś żremy

    OdpowiedzUsuń