25 lipca 2020

Spaghetti z kurczakiem i bazylią



Przepis na szybki obiad, niewiele składników,
smakuje wyśmienicie.

    Składniki:

-makaron spaghetti
-filet z piersi kurczaka
-świeża bazylia lub pesto
-ser mozarella lub inny
-ząbek czosnku
-pomidorki koktajlowe
-cebula
-sól, pieprz
-przyprawy harissa i masala
-olej


Mięso kroimy w plastry.


Przyprawiamy solą hariissą, masalą i skrapiamy olejem.


Bazylię i czosnek kroimy na drobno.


Bazylię i czosnek mieszamy.


Ser kroimy w plastry.


Pomidorki kroimy na połówki a cebulę w drobną kostkę.


W osolonej wodzie gotujemy makaron.


Mięso podsmażamy.


Odcedzamy makaron


i dodajemy do mięsa.


Dodajemy bazylię z czosnkiem lub 3 łyżki pesto.


Mieszamy i chwilę podgrzewamy.


Przekładamy na talerze,
na wierzchu układamy plastry sera, pomidorki,
przyprawiamy pieprzem i gotowe.
Resztę pomidorków z cebulką dodajemy jako surówkę.


Smacznego!


35 komentarzy:

  1. Bardzo aromatyczne danie. Chętnie bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle prezentacja oszałamiająca! Pomysł jest super, nieskomplikowany i szybki, czyli ma wszystko to, co sprawia, że zrobienie obiadu jest łatwe, proste i przyjemne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za wszystkie miłe i ciepłe slowa:) a przede wszystkim za pomysł.
      Buziolki gorące 😘

      Usuń
  3. Jutro gotuję makaron,posiekam bazylię,podsmażę filet i wreszcie zjem to,co lubię.Dzięki za fajny pomysł.Buziaczki dla kuchareczki i fotografa-danie tak pokazane,że "palce lizać".

    OdpowiedzUsuń
  4. Smacznie to wygląda!:) Dawno nie jadłam spaghetti :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki pyszny obiad na lato, makaron i smaczne dodatki, to coś co lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i fajny przepis. Podoba mi się. Gratuluję pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały obiadek. Kochana mój syn to by Cię po rękach całował, on uwielbia makarony w takiej wersji właśnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę inna wersja, bo bez sosu ale to wcale nie ma wpływu na smak.
      Pozdrawiamy Waszą wspaniałą rodzinkę :)

      Usuń
  8. Ale fajny pomysł na obiad mi podsunęłaś :) Super! Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie w domu to jedna z ulubionych potraw :). Dziękuję za super przepis, wykorzystam przy najbliższej okazji :)). Miłego dnia!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pyszne połączenie i bardzo ładnie podany obiad.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aleś to Maminku odpicował! Aż oczy rwie! Takie danie to nie wiadomo, czy jeść, czy wąchać te cudne aromaty, czy się tylko patrzeć z lubością :-D
    P.S. Harissa to moja ulubiona przyprawa, ale musze se dosypywać na talerzu, bo sarkają juchy, że za ostre...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo😘
      Spytałam córkę czy ma pomysł na jakiś szybki obiad na gorące dni a ona podała mi tę wersję spagetti.
      A że u mnie lato to czas intensywnej pracy i mam mało czasu, to danie sprawdza się idealnie😊
      Wszystkiego dobrego! Buziaki 😘

      Usuń
  12. Esta version de spaghetti con poĺlo se puede sentir los sabores de la albaca y el ajo (pesto) Mmmmm riquisimo!!
    Muy buen plato rico y economico!!
    Un beso!!😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda😊proste i bardzo aromatyczne.
      Buziaki dla Ciebie😘

      Usuń
  13. Danie prezentuje się bardzo smakowicie :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Boa noite. Amei a receita do espaguete. Delícia pura. Parabéns pelo seu blogue.

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo lubimy takie danie

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie wypróbuję przepis :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny pomysł na lato i upały, bo taki obiad na pewno jest lżejszy niż tradycyjne spaghetti. Wygląda naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze z bazylią nigdy nie próbowałam spaghetti :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne naczynka do zapiekania, jestem pod wrażeniem. 🤩

    OdpowiedzUsuń
  20. Tyle kolorów, że zrobiłam sie głodną...

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale fajny makaron!

    OdpowiedzUsuń